Dzięki wiodącej w swojej klasie ładowności, pojemności, mocy i momencie obrotowym oraz korzyściom jakie daję Iveco Daily skrzynia automatyczna biegów Hi-Matic – nowy Iveco Daily został niedawno uznany najlepszym vanem.
Zalety nowego vana
Daily Van jest niezwykle wszechstronny, oferując niezrównaną wytrzymałość i ładowność, a jednocześnie posiada właściwości jezdne samochodu. Gama Daily Van dzięki dwóm głównym wariantom modeli, 35S i 50C, osiąga znacznie powyżej swojej wagi, zapewniając zakresy DMC od 3,8 do 5,2 tony – wszystkie można prowadzić na standardowym prawie jazdy.
Daily van posiada również największą ładowność na rynku dzięki masywnemu modelowi o pojemności 19,6 m3. Dzięki temu możesz przewieźć więcej w każdym ładunku, maksymalizując wydajność i zapewniając firmie znaczne korzyści finansowe. Załadunek jest łatwy dzięki dużym bocznym drzwiom przesuwnym i trzem różnym wysokościom tylnych drzwi, które mieszczą do trzech palet o szerokości 1,2 metra.
Tylna platforma ładunkowa została również obniżona o 55 mm w stosunku do poprzedniego modelu, aby jeszcze bardziej ułatwić załadunek i rozładunek. Jako opcja kosztowa w przypadku większości innych producentów samochodów dostawczych, Daily Van jest standardowo wyposażony w tylne drzwi z podwójnymi zawiasami otwierane pod kątem 270 °. Umożliwia to otwieranie drzwi prawie płasko przy korpusie, co jest idealne podczas załadunku i rozładunku w ciasnych przestrzeniach.
Nowoczesna skrzynia biegów
Iveco Daily skrzynia biegów stosowana była dotąd jedynie w luksusowych pojazdach z wyższej półki. Ta wyjątkowa przekładnia zapewnia operatorowi bezproblemową jazdę dzięki samodostosowującej się strategii zmiany biegów, która zapewnia zoptymalizowany wybór biegów i zmiany, które trwają mniej niż 200 milisekund.
Wzmocnione zostało też koło zębate i łożysko skrzyni biegów, a także inne części samochodowe. Wersja Hi-Matic zastosowana w Daily została wzmocniona do zastosowań w lekkich pojazdach użytkowych i została szeroko przetestowana w australijskich warunkach klimatycznych – jednostka jest wyposażona w zewnętrzną chłodnicę i niezależne wsparcie przekładni w celu zwiększenia trwałości i wydajności chłodzenia.